And I'm only as small as the world will make me seem

heeey.
sitter nu i sängen med, chips, pip, kamera, saft, 8 pappers-ark med frågor om destillat, ett papper med fackord och körkorts-boken. Känns som att jag har en del att stå i! även om man räknar bort, kameran chipsen saften och pip :)
Ska läsa igenom frågorna till provet en stund innan jag fortsätter med att läsa lite i körkortsboken. Ska verkligen försöka få mitt körkort så fort det bara går! är så pepp på det just nu! :)
Ska vara i serveringen i skolan imorgon med Clara tror jag! Ska bli kul, för Clara hon är så bra :)

Nu medans detta lilla inlägget har stått här och väntat ett tag så har jag fixat ihop lite bilder och bett min kära föredetta-svärsyster att fixa en ny design på bloggen! jag litar på henne så de blir nog bra :)
men NU ska jag ta tag och läsa på läxor och allt annat gott!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0