We would meet on the very first page

Aha de var bara att stig upp en halvtimme tidigare idag eftersom de fanns två otåliga hundar som ville gå ut och gå! Så jag gick upp, tog på mig lite kläder och ut var de med hundarna. Väl inne igen, fixade jag fotöljen som låg upp och ner vänd i storarummet! Så nu ser de inte ut som ett bomb nedslag längre!

Just nu sitter jag på toa med hundarna stirrandes på mig, och nej jag bajsar inte! Jag sitter här för mellan varven jag inte kommer på något att skriva så plattar jag håret eller sminkar till ansiktet lite :)

Skolan den börjar om en och en halv timme, men jag ska dit om ca en timme för att håll johanna sällskap eftersom hon var tvungen att komma tidigare idag!
Men innan jag går till skolan ska jag äta lite frukost och plocka lite här :)

Puss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0