Welcome to my silly life

hejsan
Sitter här i soffan och gör inte allt för mycket, eftersom den dumma tv:n fortfarande inte går att sätta på så har jag rätt så tråkigt. tvätten kunde jag inte hämta heller för de fanns bara en nyckel.
Och nu har jag kollat runder på tradera ett bra tag, hamnade på vikt&hälsa till slut och kom sen in på bröstförstoringar.. vet inte om ni lagt märke till de men speciellt stora bröst de har jag inte :P Och de finns andra metoder än operationer, så som, krämer, piller, sprutor :) tänkte att jag skulle nog betälla hem en burk bröstförstorings piller till nästa månad och se om de funkar. Eller vad tycker ni?
Dock svårt att hitta vart man ska beställa dom ifrån, står typ samma sak på alla sidor jag varit inne på än så länge.
* 100% naturligt
* inga biefekter
* två storlekar större

men vilken ska man lita på tro? hm.. får gå in på några forum och se vad folk säger där!
hade varit fint med större bröst , jao! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0