What seems to be so incredible

Hemma ifrån skolan! tycker den kortaste dagen i skolan känns som den längsta.. men har ändå haft det bra idag, trotts min förkylning så stannade jag kvar hela dagen och nu väntar jag bara på att johanna hon ska köra färdigt så vi kan gå ner på körskolan och göra lite frågor. Vid fyra ska jag och bäst hämta mysan på dagis och sen lite middag.

Måste ta tag och öva på provet som är tills imorgon med, och läsa igenom svenskan som ska börja skrivas imorgon, men helt ärligt så är jag rätt så bra på att skriva uppsattser så det blir nog inga problem :)

Just nu så sitter jag hos bäst och dricker en kopp kaffe, ska strax diska lite och ta fram lite mat till senare. Är även på rätt så dåligt humör.. varför kan jag inte förklara idag heller. Men jag har gjort en dum sak som jag inte borde gjort för de är inte okej, får ta det med bäst när han kommer hem.. :s
Men jag är irriterad över det jag hittade när jag gjorde saken jag inte borde gjort.. Så. Ja.
Skit med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0