While my heart's still beating

Sitter ensam här hemma, mila hon löper som om hon aldrig gjort något annat, jag tycker de är skit äckligt och Pip han är hur stirrig som helst!
Nicklas är iväg och hjälper sin bror att flytta men kommer förhoppningsvis snart hema igen.
Steg upp ovantligt tidigt även idag, väntade en timme innan jag smygväckte nicklas och sen åt vi frukost.
När nicklas sen åkte iväg för att aggera flytthjälp så har jag plockan undan lite på ovanvåningen & donat lite med mig själv. Alltså tagit en dusch och sminkat mig, satt i löshåret och lite sånt dära!
Vet ej hur håret ser ut eftersom de bara finns en spegel i hela lägenheten, och då är de inte så lätt att se baksidan av huvvet!
Men nu ska jag se om de 6:e avsnittet av bigbrother finns på internet annars får jag hitta på något annat.

Puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0