Why did you have to go and take my life from me

hejhej!
sitter i skola nu , har nyss haft frukost och jag fick min havregrynsgröt :) lite nyttig måste man vara ibland!
Nu går Clara runder och dukar borden och jag tar de lite lungt, har lite ont i magen :s Men de blir förhoppningsvis bättre snart.. känner mig lite krallig i hela kroppen faktiskt :s ska lägga mig och vila när jag kommer hem sen.

Pratade lite om student-dagen med klassen under frukosten. Är väldigt pepp på att ta studenten nu! Och såg nyss att jenny har kommit fram till att de är bara fyra månader kvar imorgon ! :D Fy fasiken vad tiden går fort! :D

Men nu ska jag hjälpa Clara med dukningen och vika lite servetter till hög musik! 14 gäster kommer vid halv tolv, då blir de jobb!
Puss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0