with every breath you take

Nu är jag hemma igen efter en fika på Café Derés med Adde, Marina och Björn :) alltid trevligt med lite små snack! Är även på lite bättre humör. Men de känns nästan som att de dåliga humöret är på väg tillbaka! Och de gillar jag inte alls!
Ligger nu nerbäddad i min säng men är inte riktigt redo att sova känner jag.. vill nog hitta på något!
Men vad? de är frågan!!

Hittade även denna annonsen på blocket innan.



känns inte allt speciellt bra att nicklas har lagt ut denna annonsen med Mila utan att berätta de för mig. Och nicklas jag vet att du läser min blogg lite då och då så jag ber dig här eftersom du inte vill prata med mig. Snälla hör av dig när det gäller såna här saker om Mila, vad det än är med Mila så hade jag uppskatta om du hörde av dig! :)

Nu ska jag kolla på tori & dean inlove ! Puss
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0