You are the best thing that's ever been mine

Sitter och pratar med Anna i telefonen :) sakna!
Bäst han lyssnar på klipp på telefonen och hundarna dom sover.
Det blev ingen tripp till svärmor idag, svärfar hade blivit sjuk.. lite sjåligt. Får bli en annan dag helt enkelt!

Nu sitter jag mest och väntar på att tvätten ska bli klar! Vet inte riktigt hur länge jag orkar sitta uppe bara, klockan är inte så mycket än, men ändå! Bäst ska upp och jobba imorgon med så de blir nog en tidig kväll ikväll med! Rätt så gött att nana tidigt ändå :)

Imorgon blir det nog en sväng ut till Anna. Kan bli trevligt! Är de vin inblandat så blir det nog bra! Blev inget vin för min del idag ju! :(

Men men! Tv ett tag till nu sen får jag se vad jag gör, tvätten eller sova?

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0