You don't know, you don't really wanna know

God morgon!
Steg upp för ca en timme sen, tog ut djuren och tog upp den tvätten som var torr :)
Nu leker hundarna för fullt och jag har fortfarande inte fått igång tv:n, den lär antagligen inte gå igång heller! Skit tv!
Efter som solen den skiner och himmlen är super blå idag trodde jag de var hyffsat varmt ute, men ack så fel jag hade!Svin kallt! Och jag sks snart ut igen.. ska gå bort till konsum och köpra lite mjölk så jag kan göra pannkakor. De var riktigt längesen :) Och de är ju gott med så de är nog värt att gå ut och frysa lite :P

Ska ta och dammsuga detta stället senare, djuren fäller en del på den svarta mattan om man säger så! Men de får man ta! De är ju helg och jag har inget bättre för mig. skulle nog vilja hänga med tina och clara till något uteställe i lönsborda, men har fan inte råd till de, sen vill jag vara hemma med bäst också :)
Han slutar om någon timme :) Gött de! inte så kul som man kan tro att vara ensam när tv:n inte fungerar :s

Men nu ska jag gå til konsum!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0