6 feet under screams but no one seems to hear a thing

hejhej.
För fösta gången på ca två veckor så är jag hemma. Kan väl inte direkt säga som att de känns specielt hemma..
Skulle vilja göra något drastiskt idag.. men vad? Hemma vill jag inte vara i alla fall.
Usch vad jag hatar veckorna. usch vad jag hatar älmhult.
Jag är inte på så bra humör idag. Sova vill jag göra men de är lite sent för att ta en powernap nu och för tidigt för att gå och lägga sig. Och eftersom mamma vilar ute i storarumet och jag inte bor i ett slott så kan jag inte lämna mitt rum utan att störa henne.. Får sitta här inne och tjura tills hon har vaknat, sen ska jag klaga på allt, så hon tycker synd om mig och jag får som jag vill!

:'

Kommentarer
Postat av: V

ajaj, hoppas hon inte läser ;)

2011-01-13 @ 21:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0