A million and one thousand things are screaming in my head

heyhey
nu är jag hemma efter ännu en helg i killeberg.
Ensam sitter jag med hunden och katten. har nys ätit lite frukost och ska snart ringa en vänn. Orkar inte riktigt sitta hemma idag, fast jag kanske borde vara själv och ta tag i boken som ska vara utläst om några veckor :s. Får fundera på de ett tag!

Åkte till killeberg i fredags för att gå på fest hemma hos linus. Kom dit runt åtta tror jag och hade det rätt så trevligt. Men vad är en fest utan intriger och lögner ? så de blev en del sånt också. Jag är nöjd med min insatts i alla fall och jag var helt klart glad när jag somnade runt tre.
Lördagen bestod utav att bli väckt av linus som säger att jag ska med och kolla på rally i hässleholm. Jag vägrar.. men ger sen med mig och åker dit med honom och tusse. Men fy fan vad jag ångrade mig när vi var framme. I skogen skulle vi stå, jag hade absolut inga vinterskor på mig så jag frös redan om fötterna. Och till råga på allt så tog de tre timmar! japp i tre timmar stog jag i skogen, med 3 decimeter snö, klädd för sommar och bakfull. Att jag inte dog är ett mirakel! När bilarna väl kom som skulle köra tog de en halvtimme sen var de klart, irriterande!
Efter de så körde jag och linus (tusse stannade kvar) in på mcdonalds och tog oss lite frukost sen åkte vi hem igen  och vilade mest hela dagen.
Jag somnade runt tio efter att vi hade städar upp ALLA jävla burkar och ätit lite mat.

Idag vaknade jag lite över nio, tog ut pip och gjorde inte mycket i tio minuter tills jag gick och la mig igen. mycket varmare och goare under täcket än utanför de kan jag ju lova! Vid elva steg vi upp båda två, jag packade ner alla mina saker, jag hade en hel del saker hos linus, aj aj aj!
Sen åkte vi till älmhult, jag för att åka hem och han för att hämta elvis.

Så nu sitter jag här, hög musik och helt ensam, men de är rätt skönt :) ska njuta av ensamheten ett tag innan jag ringer min vänn och någon kommer hem!


Nina & Nicke


Mattias & Linus

tusse, hannah, simon & amanda


Jag , Frallan & Johan


Jag & Nina

Linus, Mattias & Johanna

De var lite bilder ifrån fredagen. Finss 257 bilder och alla lägger jag inte ut. Dessa sumerar kvällen rätt bra :)
Nu ska jag lyssna på en massa hög musik och ta de lungt! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0