After a hurricane comes a rainbow

hey.
sitter i skolan & lyssnar på min svenska lärare när hon babblar om saker vi ska göra om några månader.. Jätte kul!
Fruktansvärt hungrig är jag , så fort cafeterian öppnar så är det dags för årets första toast! :)
Steg upp rätt så sent vaknade jag eftersom jag sov i killeberg inatt och skulle ta bussen till skolan så fick jag stressa på mig kläderna. tur att jag inte hade pip med mig för de hade jag inte hunnigt!
Idag ska jag nog sova hemma, för första gången på över en vecka typ.. Men man vet aldrig, aldrig kul att sova ensam!

Men nu borde jag nog ge lite uppmärksamhet mot tavlan innan läraren blir vansinnig!

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0