And I'm only as small as the world will make me seem

Hej,
Jag har nyss kommit till skolan. Trodde jag var en timme sen men det visade sig att inte började för och ens nio så jag var precis i tid! När johanna och tina kommer så blir det frukost och jag är sugen på macka.
Idag så mår jag aningen bättre än jag gjorde igår.. men de är inte helt rätt än. Har mycket att tänka på. Men jag kan inte göra annat än att ta de som de kommer, tyvärr..

Ska inte göra något speciellt efter skolan idag skulle jag tro. Ska öva på lite prov och bara ta de lungt. Nästa vecka blir de mycket, åka och beställa balklänning på måndag, på tisdag börjar jag på körskolan så då måste och ska jag träna och öva så mycket jag bara kan på körkortet så jag får de så snabbt som möjligt.

Nu vill jag inte  skriva mer, måste hämta papper till min rinnande näsa.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0