But your voice is too loud

as always sitter jag vid köksbordet, pip sitter i fönstret och katten sitter på bordet och glor på mig.
Lite kaffe och några rostade mackor håller jag på att vräka i mig. Längesen jag år rostade mackor :)
Jag vaknade för typ en timme sen, sen dess har jag varit ute med pip & gjort mina rostade mackor ! Alltså inte ett skit... Precis som dom tre föregående dagarna!
1. jag hatar att vara ensam
2. De är fruktansvärt tråkigt
3. Jag tänker alldeles för mycket när jag är ensam!

Tre saker som säger tydligt att de är roligare när man är två. Eller är de bara jag som tycker de?

Nu ska jag ta och göra en tredje macka, dricka upp mitt kaffe, ta en dusch och hoppas på att det händer något kul idag! Är trött på att vara hemma!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0