Buy a one way ticket far away from here

hejhej.
Sitter hamma hos linus som håller på att laga lite mat. jag har plockat lite ska strax fortsätta. Han mår mycket bättre än igår och jag är inte sjuk, har endast mens/huvudvärk vilket inte är alls kul. Men jag har köpt chocklad som jag ska trycka i mig efter maten och hoppas på att värken försvinner!

Blev ingen skola idag eftersom mitt alarm inte ringde trotts att jag ställde det igår. Lite små hopplöst eftersom jag hade prov idag och har prov imorgon. Så nu blir de helt fel i schemat, men de får jag lösa nästa vecka. Ska läsa till provet jag skulle haft idag snart så jag kan göra de imorgon! Men nu ska jag ta andra ciggen för idag & sen hjälpa till lite :)

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0