Do you ever feel already buried deep.

Hallå igen. Nu befinner jag mig i Osby på ekodoor, alltså Linus jobb. Han och Nicke slipar och puttsar på linus tv bänk. Det blir nog bra när det blir klart :) jag däremot har placerat min ohjälpsamma röv på en stol. Känns som att jag hade nog bara varit ivägen om jag hade försökt hjälpa till så jag är snäll och tittar på istället :) Vet inte hur länge vi hade tänkt vara här, men de blir nog en timme till i alla fall. När vi kommer hem sen ska jag ta en dusch och göra lite mat. Och eftersom det inte fungerade med antensladden så blir det film ikväll igen. Jag tog lite nya filmer när vi var i huset så får se vad det blir! Nu ska jag stirra ovetandes på grabbarna tills vi åker hem! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0