He would be hard to chase but good to catch

Fredag idag!
Jag steg upp vid sju, tog ut hunden, handlae mjölk och cigg innan jag fixade till mig och cyklade.. japp jag cyklade till skolan idag! Gissa om jag cyklade sakta och var riktigt försiktig!
Hade först svenska och då hände det något oväntat! men de delar jag inte med mig av ;) Efter svenskan var de religion, näringslära och sist ansvarsfull alkoholhantering. Fick sluta en kvart tidigre med och då cyklade jag försiktigt hem. Tog ut pip och gick upp till mormor en snabb runda.
Nu är jag hemma igen och har nyss ätit en skål men flingor, är fortfarande hungrig dock så ska ta mig en macka också!
Vad händer ikväll är frågan? jag är på för bra humör för att bara sitta hemma, helt själv desutom eftersom mamma har åkt iväg över helgen och jag är inte säker på att mimmi kommer hem.. :( deppigt!

Men först och främst ska jag äta mig mätt sen får jag planera nått!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0