I confess I'm always afraid always ashamed

Nu har det släppt en aning i magen, så nu kan jag i alla fall röra på mig utan att jag tror jag ska dö!
Så jag flyttade mig ifrån soffan till en stol vid matbordet så nu sitter jag här bredvid mamma som jag nyss har färgat håret på och kollar runder på tradera. Hittade ett bar 50-tals glasögon som jag budade på, de är gött att vara 18! och så köpte jag hem ett par till mamma.
Nu vill jag bara att tiden på mina glasögon ska gå ut så jag får hem dom så fort som möjligt. inte dumt med ny parfym och nya glasögon en helt vanlig tisdag! :)


Kommentarer
Postat av: Kalle

Vad kostar dom och hur söker man på parfym? Mvh Kalle

2011-01-25 @ 12:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0