I did it all so maybe I'd live this everyday

Gick nyss och la mig i sängen.
Ska försöka sova så snart som möjligt, har fruktansvärt ont i min rygg, och mitt huvud sprängs snart utav allt skit som jag går och tänker på 24 timmar om dygnet.
Nina kom och hämtade mig vid skolan runt elva, följde med henne till strömsnäs för att hon skulle lämna tillbaka sin jobb-data. När vi var tillbaka i älmhult tog vi en tur in på ESC (European sports cars) och kollade lite, de blev att vi gled där ifrån i en Skoda RS.


Ah - som de kan gå! de är ju trotts allt onsdag.
Efter de åkte vi hem till mamma, som befinner sig i värnamo och kommer inte hem för och ens imorgon . Nina lämnade mig runt fyra och vid halv fem kommer nicklas med mila så jag kan få hälsa lite på henne och säga hej då. Men dom ynka två minuterna jag fick med min älskade mila tyckte inte jag räckte så jag ringde upp honom igen och sa att jag ville ha henne mer. Efter många om och men så fick jag ha henne tills imorgon. Han kommer och lämnar henne här men så fort han går utanför dörren så börjar hon gny och blir väldigt orolig. Så efter 20 minuter får han hämta henne igen. Men den gången han jag i alla fall mysa med henne lite och ta farväl ordenligt. Han ska ge bort henne på fredag så idag var sista gången jag såg henne. Det gör mig mycket mycket mycket ledsen! :(





















Kommer sakna Mila något fruktansvärt! Får redan ont i magen av att tänka på att jag aldrig kommer se henne mer :'( .
Så nu ska jag gråta en skvätt och kolla på foton på Mila från när hon var liten och allt var mycket bättre än vad det är nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0