I really don't mind what happens now and then

hejhej.
Har nästan precis kommit hem. Försöker tagga ner lite efter allt slit i köket idag. De ar varit helt okej i skolan idag, lite stressit precis innan gästerna kom men de är så jag vill ha de :)
Efter skolan gick jag direkt hem till mormor som behövde ha lite handlat idag, så jag sprang och handlade åt henne samtidigt som jag tog ut pip på en runda.
Som sagt sitter jag hemma och tar de lungt med musik och mimmi hon sitter mitt emot mig och tycker inte om de jag spelar :) de gör mig glad :)

Får se vad som händer senare, borde nog inte åka till killeberg i alla falla, linus ligger i maginfluensa, de är ju inte så kul! Ska nog ta och öva till provet vi har i morgon, prafibriserde livsmedel, super kul! Men de är inte så krongligt som de låter så de går nog bra!







Jag har de lite svårt att tagga ner kan jag ju säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0