If I'm alive and well, will you be there holding my hand

Hej hej, sitter äntligen i skolan. Och jag är inte irriterad längre :) Jag har ju trotts allt fått i mig både kaffe kakor & lite läsk :) Hotel & resturang är rätt bra.
Har nyss gjort samhälls-provet , som jag hoppas jag få G på för då skulle linus hoppa naken i snön. De vill man ju inte gå miste om!
Nu sitter vi inne i resturangen och väntar på att våran serverings lektion ska börja vilket den nog gör strax.

Efter skolan så ska jag hem till mormor för att fika med henne & ralle. Senare åker jag nog tillbaka till killeberg om jag orkar och har pengar till de vill säga. Men de skulle jag nog kunna fixa.

Nu ska jag äta lite mer kakor och dricka en kopp kaffe till!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0