I'll keep my eyes fixed on the sun

god morgon.
sitter i sängen och äter frukost. hunden väckte mig för ca en timme sen och självklrt vaknar jag med fruktansvärd halsbränna! fy fan vad jobbigt det är ! Men efter tio minuter försvann den.
Jag tog ut hunden och gick hem till mormor som ville ha lite handlat även idag. så jag gjorde det också innan jag gick hem igen.
Nu är jag som sagt hemma. ska se om jag kan sova en timme eller två till, tina kommer vid tre så jag har ingenting att göra tills dess kan lika vl sova! Och tina om du läser detta så ät inte , mamma hade tagit upp kotletter så tänkte att vi gör dom när du kommit!

Nu ska jag äta upp den andra mackan jag har brett, dricka upp min oboy och sen försöka sova!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0