I'm leaving you far behind

hejhej
klockan är lite över sju och jag ligger nerbäddad i sängen.
Nina kom och hämtade mig efterskolan och vi åkte hem till mamma, åt lite middag runt fem , mimmi var också hemma. Nu har mimmi och nina åkt , nina stack för någon timme sen om mimmi för en halvtimme sen typ. då gick mamma och la sig så jag gick in på mitt rum och har nyss pratat med en mycket trevlig människa.
Ligger och kollar runder på trafik skolor här i älmhult eftersom mina föräldrar äntligen har kommit överrens om vem som ska betala vad när de gäller mitt körkort och min student. Mamma betalar körkortet som jag ska börja med så fort jag bara kan, och pappa betalar studenten. Så nu hoppas jag bara på att min käre far håller de han lovar han är ju annars rätt duktig på att inte göra de. Men bara för att visa han att han SKA betala så ska jag beställa min balklänning typ imorgon eller på onsdag och ge han räkningen :)

Nu ska jag försöka må lika bra som jag gör just nu resten av kvällen! önska mig lycka till!
:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0