I've done enough now

hemma igen efter att ha varit iväg i två timmar.
vart har jag varit undrar ni? sluta vara så nyfikna säger jag då.

är hemma som sagt, sitter i sängen, äter lite pasta och kollar på family guy och väntar mest på att helvetet ska braka loss på prinsgatan 15. hoppas på att de inte gör de men ändå känns de som att de hade behövts!

Alldeles strax ska jag bädda ner mig i MIN säng och sova riktigt gött hela natten med alla täcken för mig själv. hoppas på att inte vakna upp med rygg ont och jag vill vara pepp morgon. för de är trotts allt fredag, jag är bjuden på fest men kära vänner. vill bara att allt ska gå som jag vill, men med min tur så går väl allt åt helvete, precis som vanligt..
Nu började fun with dick & jane så den ska jag somna till.
ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0