Only go so far to bury them

Sitter fortfarande vid köksbordet, mamma har kommit hem så hon sitter med här. Nu har pappa precis börjat att tveka om detta med studenten. Vad var det jag sa? hur många dagar tog de? 4 ? aja jag bryr mig inte ett skit och blir varken upprörd eller ledsen för jag är så himmla van! Mamma hon fixar det, de vet jag! Tur man har i alla fall en förälder man kan lita på.

Nu sitter jag mest och tänker på helgen och försöker planera lite!
Tina kommer på lördag eftermiddagen, kanske skulle försöka klippa henne lite då. Kläder måste bestämmas, sminket ska fixas och så vidare. De blir lite förfest här hos mig innan speak easy :) får se vilka som dyker upp. Hoppas bara på att jag får de trevligt och att kvällen blir som jag vill ha den!

Nu ska jag äta ett knäckebröd!
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0