So I just keep my head to the sky

Nu är jag hemma (har varit hemma ett tag redan) ifrån Ronneby. testade balklänningen , måttade och beställde . känns bra att ha det överstökat, så nu slipper jag tänka på det ett tag :)
När vi är på väg hem fick jag sms om att mina saker ifrån nelly.com hade kommit så hämtade ut dom , och de passade perfekt! älskar när de är så :)

Mamma hon somnade på två röda sekunder så jag får glatt sitta i mitt rum och ruttna ett tag. Ska nog ta på mig myskläder och gå upp till mormor snart som har lovat att bjuda på varma mackor idag.

Men just nu ska jag ta de lite lungt och kanske öva lite på ett prov :s lika kul som alltid!

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0