Stay out of the light

Nu är jag hemma igen, efter en sväng till skolan, där stannade jag i en halvtimme innan jag tappade humöret och vandrade hem igen. Mimmi var hemma så tog med mig henne till Deres där jag köpte lite frallor sen gick vi hem till mormor och åt frukost. Mimmi gick efter ett tag och istället kom nina.
När klockan blev tolv kollade vi på reprisen av de omtaladade programet om Ingvar Kamprad som gick på ettan igår. Förstår inte varför folk blir så arga låt han vara istället.
Efter det så körde nina ut mig till maxi så jag kunde hämta ut mina skor som jag beställde här om dagen. Sen plockade vi upp johanna och tina och åkte hem till rasmus på lite te och bullar. Nina följde inte med.
När klockan blev tjugo i fyra körde ralle ner tina och johanna till stationen och jag åkte hem. Så nu sitter jag här själv.. vet ej vad mamma är eftersom hon aldrig berättar de och mimmi är också borta.

Jag hade tänkt ta en fralla till nu och sen hoppa in i duschen.
:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0