That now I will overtake you.

hejhej.
Efter en mycket lång dag ligger jag nu i sängen för att sova så snart jag är klar här!
Eftersom jag vaknade med den värsta smärtan jag varit med om på många år så blev de ingen skola. Stannade hemma och låg i sängen i ca en timme innan jag tog mod och styrka till mig att gå framåt-böjd ut i köket och gjorde mig en macka. Gick sen ut och la mig i soffan för att se om jag kunde somna, men nej.. de kunde jag inte. Så jag låg med mammas vete-kudde i ca två timmar. När min onda mage började lägga sig lite tog jag tag i mig själv och gick dom långa stegen till matbordet. Där plaserade jag min röv tills klockan var ca tolv, då hade magen laggt sig helt och jag gick en sväng hem till mormor. Nina kom också dit efter ett tag.
När klockan sen blev lite över ett gick vi hem till mamma istället.
Nina snodde min data i typ två timmar och la upp en massa kläder på tradera. När nina sen åkte här ifrån så fick jag tillbaka datorn och fortsatte mitt sökande efter student-springa-ut-klänning-och-skor! Efter många timmar, många besök på olika hemsidor hittade jag tillslut den klänningen jag ville ha och två par skor, ett par till balen och ett par till när jag springer ut! gaaah de är verkligen på gång nu!
Vad det är för skor och vad de är för klänning får ni tålmodigt vänta med!
och jag höll på att glöma att jag och mamma var även nere på körskolan idag och skrev in mig, så på tisdag börjar lilla jag med mitt efterlängtade körkort! är de inte otroligt! :)

Men nu ska jag sova! klockan är alldeles för mycket och om jag ska palla stå i köket hela dagen imorgon så måste jag ha lite sömn!
Men först ska jag svar på Kalles fråga

Vad kostar dom och hur söker man på parfym? Mvh Kalle
Svar:
Brillorna budade jag till mig på tradera och jag vann dom för 90 kr, så plus frakten så blir de ca 115 kr :)
Om du menar vart jag beställde parfymen ifrån (?) Så gick jag in på
http://parfym.se finns massor av fina
parfymer till mycket bra priser!

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0