There’s nothing like my secret place

Hej, kom nyss till skolan. Sitter i omklädningsrummet och väntar på min klass som antingen har sena bussar eller trar ut på tiden dom har på sig atta röka. Men de gör inte så möt :)
Idag är jag på lite bättre humör och de tror jag gynnar oss alla.
Kanske blir de fest ikväll trotts allt, får se hur jag känner då. efter skolan har jag än så länge planerat att gå hem, ta ut hunden och sen soooova! De var riktigt göt att sova i en säng när jag har sovit i en soffa dom senaste två veckorna. Så jag får utnyttja min säng så mycket de bara går innan jag åker igen.
Nu har jag börjat och klassen är fortfarande inte här ? hm... ska nog gå och kolla efter dom !

:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0