They say I'm better off now

hejhej.
tycker jag är rätt grym med det här nliggandet nu. de blir en hel del inlägg varje dag :) kan de kanske betyda att jag för de mesta sitter vid datorn och inte har något liv? mh möjligtvis! Men ändå har jag hunnit med en hel del saker idag. Åkte till älmhult vid nio, gick till frisören, gick till skolan, drack kaffe och skrattade en mass och då menar jag en MASSA, jag tina och johanna har haft ett och annat skratt anfall idag :) Efter skolan gick jag hem, var på möte på komunen, gick hem till mormor i tio minuter, snackade lite med nicklas. Drack en kopp kaffe med marina hemma hos mamma, sen åkte jag till killeberg, har nu övat på samhälls-provet en del & sist men inte minst gjorde jag lite mat till mig själv eftersom linus är iväg en sväng och nu har jag också diskat :)
Tycker att de känns som att det borde varit en mycket stressigare dag än vad de har varit. Men jag är nöjd med mina insattser för idag!
Nu ska jag ta och varva ner till en film i väntan på att linus kommer tillbaka :)

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0