Thought i could do this on my own

Vaknade 30 minuter innan klockan ringde idag, hm.. tänkte jag de var lustigt men steg upp och så fort jag ställde mig upp fick jag reda på vad problemet var. min idiot jävla mage är igång ingen! De tog mig 20 minuter att ta ut hunden på en runda som vanligtvis tar fem minuter, eftersom jag var tvungen att sätta mig ner vart tionde meter.
Nu ligger jag i sängen och kvider för de gör förbannat ont! de är tur att jag är nogorlunda vad vid detta annars hade jag haft stora problem. Fattar bara inte varför de kommer tillbaka nu? de har hållt sig borta i flera månader .
Piss skit jag hatar de!
Så nu ska jag ligga kvar i sängen ett tag och se om de går över! måste fan till skolan, men de finns inte ett chans att jag klarar av att gå till skolan och stanna där om detta fortsätter! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0