vem är hos dig nu.

Att blogga ifrån telefonen är ju inte alls jobbigt så de gör vi! Brukar oftast bli en MASSA fel när jag skriver ifrån telefonen, men jag ska skärpa mig och ta de lungt så kanske de inte blir jätte fel i alla fall :) Idag vaknade jag runt nio. Är hos Linus i killebergs så medans elvira hon sprang runder så sov i alla fall jag vidare ett litet tag. Efter en stund ville ju hunden ut så de var bara att stiga upp. Nu har elvira precis åkt till sin mor så nu varvar vi ner ett tag. Om en stund ska vi nog gå hem till Nicke och prata lite strunt! :) Det har inte hänt så mycket, alltså har jag inte mycket att dela med mig av! Men skolan börjar om två dagar då kommer jag ha en massa konstiga saker att dela med mig av, för ni har väl inte glömt hur min klass är ;) de har inte jag ! Och jag saknar dom jätte mycket! Jenny får jag vänta några dagar extra innan jag får träffa henne för den lyllosen är utomlands! Nu ska jag röra lite på mig eftersom dom senaste dagarna och halva lovet har bestått utav film och slöa dagar i soffan! Dags att ändra på de nu tycker jag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0