With friends like you who needs enemies

hej.
sitter i skolan och har rast, har nyss ätit lite lunch.
Mår inte tipp topp idag de kan jag ju lova. Blev aningen för mycket för mig att hantera igår och jag har rätt så mycket ångest. Men tror att de där utbrottet var rätt bra för mig. De behövdes.

Idag slutar jag vid halv fyra då kommer nina och hämtar mig, sen blir de fika med nina och mamma.
Mamma har lyckats med en del idag. Så jag ska gå och ta mått på mig idag så jag kan beställa min balklänning senare i veckan. Ska även gå och skriva in mig på körskolan så jag kan ta mitt körkort snart. Hoppas bara på att de inte blir som de alltid har blivit innan, att ingenting blir som de är planerat. Pallar inte med de igen , inte just nu.
Vill ta mitt körkort och köpa bilen jag vill ha!







Så nu ska jag dricka upp mitt kaffe & dröma vidare om denna fina bil.
:*


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha! Kollade också på den förra veckan :D Riktigt häftig.

2011-01-27 @ 15:28:37
URL: http://heermajesty.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0