And how easily it seemed to me

God morgon!
En rätt så härlig morgon måste ja säga. Här sitter jag i soffan, klockan är kvart över sex och solen den skiner :) Fin fint!
Lite frukost äter jag med, idag blev det risgrynsgröt :) Då håller jag mig nog mätt i några timmar i alla fall, brukar bi hungrig runt tio,det är tur det är gratis frukt på jobbet !
Jag är helt klar med förresten, nämnde jag att jag stiger upp vid halv sex, bussen går kvart i sju och jag är klar nu, när klockan är kvart över ? :) Himmla skönt faktiskt att slippa stressa!

Pip han ligger här bredvid mig, han är så fin! Just nu har han en fästing över de vänstra ögat och den äcklar mig något så fruktansvärt! hur ska jag göra för att ta bort den? han vill inte jag rör han i ansiktet då blir han helt galen.. så lite tips tack!

Men nu ska jag äta upp min gröt och sen gå en omväg till bussen, precis som jag gjorde igår när vi fick sluta en halvtimme tidigare av snälla Marcus på jobbet. :) Utforskade strömsnäs lite haha!

Puss :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0