And why they think it all comes so easy

Nu är jag åter i Älmhult, men som vanligt är det inget att hurra för! Hallen ser ut som ett bomb nedslag och stolarna är på bordet i matsalen, tvn är på golvet och mitt vitrinskåp står åt andra hållet. Nicklas han städar. Säger han.

Imorgon åker jag tillbaka till växjö och min mamma för att söka lite jobb, hann inte med det idag så fixar det imorgon istället! Har ändå inget viktigt att göra plus att jag måste utnyttja mitt busskort så länge jag kan!

Nu sk jag gå upp till mormor och se om hon vill passa pip imorgon, inte så lätt att dra med han i jobbsökandet, det är nog inte så uppskattat heller skulle jag tro.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0