Bang, bang, bang I'm breaking in

Hallå!
Uppe i varv som jag är har jag inget att göra :s skit tråkigt! Har varit vaken sen halv sex i morse och är inte alls trött! Så vad ska jag hitta på för något? Ätit har jag redan gjort och jag har diskat, och jag gjort vid gravarna både här i älmhult och i loshult med mormor. Så vad ska jag hitta på nu?
Kanske skulle jag baka något? Det var ju längesen jag gjorde chockladkaka nu..  hmm får tänka på det!
Har ni några förslag kom gärna med dom!

Skev på kontrak på jobbet idag, ska man läsa igenom dom eller ska man bara vara tuff och låtsas? Jag läste och jag läste, men förstod inte så mycket, det är nog bra ändå! Så nu är jag officiellt anställd utav Uniflex bemanning!
YEY min första anställning ever! Grymma lilla jag!
Har också lärt mig en massa nyttigt idag, japp japp, sånt som ni aldrig skulle förstå om ni såg det ;) nej jag skojar bara!

Nu sitter jag i soffan och skrattar åt mimmi som blir uppäten av mila!
hahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0