i do magic tricks for all the boys in the band

Hej.
tog nyss en dusch och det var den skönaste duschen på länge, efter en hel dag i solen så är jag inte svettig längre vilket är rätt gött :) Nicklas han är iväg och fiskar, för tredje gången idag :) Att han inte ger upp!
Vi åkte iväg i morse för att leka med djuren , men stället där vi brukar vara var redan upptaget så istället fick det bli frukost och fiske vid illa båtbryggan. I eftermiddags åkte vi ut till Hylte och fiskade i forsen där. men inget napp. Nu kom han hem, utan fisk så säkert inget napp nu heller.

Snart blir det lite kvällsmat, sen blir det sängen, imorgon är det en jobb vecka till att se fram emot.. Oj vad glad jag är! Det är pengarna jag är ute efter, ska bli så skönt när dom kommer, då kommer jag var en lycklig tjej med en kyl och en frys som är full och en gaderob som innehåller ett par nya skor :) Det kan ni lita på ;)

Puss så länge! :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

JA MAN FÅR JU SÅ MYCKET BETALT PÅ TRANSCOM, HAHAHA NOTTTT

2011-07-14 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0