I'll blow you all away,

Hallå igen, klockan är snart sju så snart är även denna dagen över, skönt att dagarna inte står helt still i alla fall, fort går dom inte men ändå!
Mamma kom och plockade upp mig efter jag hade duschat, åkte till försäkringskassan, men där var det inte mycket öppet, dumma öppetider dom har, tisdag-torsdag 10-16, helt knäppt ju ! Bara att gå dit på tisdag, på måndag har jag också lite att göra. Skönt det så jag slipper göra ingenting hela dagarna långa!

Nu sitter jag i soffan med Pip vid mina fötter och Mila bredvid mig, båda sovandes. Jag väntar mest på att Anna ska sluta, vilket hon gör vid nio så det är några timmar kvar. Tills dess ska jag kolla på tv. Japp.
Har dammsugit, diskat och bjudit min mormor på middag idag så nu ska jag ta det lite lungt :)


Fick en komentar om varför jag inte har något jobb längre.. uppskattar komentarerna och de är rätt roligt med eran nyfikenhet ;) Jag ska inte säga något jag är nyfiken själv! Men hade gillat om ni skrev era namn istället för punkter, namnlös eller frågetecken, okej? :)
Men svaret på frågan är att jag var tvungen att säga upp mig på grund av att jag inte kunde ta mig till jobbet, eftersom tiderna inte passade ihop med bussarna som går, jag har ju inget körkort eftersom min pappa inte är som alla andra pappor. Så kortfattat så kan jag inte ta mig till mitt jobb. Rätt surt när man får ett jobb, jag skyller på min far.


Puss :*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur kan du skylla på din far? Du är väl gammal nog till att skaffa dig egna pengar till ett körkort!! Ta något eget ansvar istället!

2011-07-23 @ 04:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0