Is a three-fold, utopian dream.

Hallå!
Söndag och denna helgen har gått alldeles för fort! varför är det alltid så? Vardagarna flög förbi också så de var ju rätt bra, men när helgen kommer kan väl tiden ta det lite lungt?

I fredag var vi bara hemma gjorde inte mycket alls, och somnade rellativt tidigt. Igår så åkte vi på loppis först i markaryd, sen utanför strömsnäs och sist i hallaryd. Vi hittad igenting :/ lite surt! Senare på eftermiddagen fick vi (snarare jag) för mig att åka till rottne för att hälsa på min mor som jag inte sett på evigheter. Hon var inte hemma... Väl spenderade bensin pengar!  Men vi blev inte deppiga för det utan hittade ett slott utanför hovsdahl tor jag det hette , mycket mysigt! Det fanns en liten restaurang utanför, med live band vare lördag hela sommaren, så dit får vi åka någon gång :)

Idag har jag tillsammans med nicklas och mormor suttit ute i solen mest hela förmiddagen, druckigt kaffe och snackat skit. Trevligt trevigt. Jag ska nog sätta igång med maten snart för magen den börjar bli hungrig.

Tror nog det blir lite hemgjorda köttbullar idag, det var längesen!
Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0