It's gonna rain like this for days,

Morgon.
Hemskt vad dåöig jag är på att skriva när jag kommer hem ifrån jobbet.. är så fruktansvärt trött så jag gör mat sen går jag och lägger mig vid åtta :P Orkar ingenting längre! Vakande inatt och gick på toa, kollade var klockan var då var hn 23.07! haha jag trodde klockan var mitt i natten ju, när det inte ens blivit en ny dag :D så sjukt glad jag blev att jag hade hur många timmar till att sova :)
Ändå var jag trött när ja vaknade imorse :(... Men nu sitter jag här med min tomte-gröt och mitt knäckebröd precis som jag gör varje morgon. Dagarna rullar på rätt så bra men dom är väldigt tråkiga! Måste bli ändring på detta!

Nej mina vänner, klockan är mycket och jag måste välja lite kläder, det skulle tydligen regna hela dagen idag så det får nog bli ett par långbyxor så jag inte fryser rumpan av mig!

Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0