no lock without a key.

God morgon.
Nyss varit ute med hundarna, är lite orolig över Mila eftersom hon ibland bajsar blod :s Inte så bra! Får nämna det för nicklas när han har slutat jobba.
Annars har det inte hänt mycket idag, sov alldeles för länge precis som jag har gjort dom senaste dagarna.. Men vad ska jag göra uppe tidigt nu när jag inte ens har ett jobb längre.. lång historia. Så jag sover bort halva dagarna och spenderar andra halvan framför tv:n & datorn eller hemma hos mormor. Japp livet det leker.



Fick en komentar då någon frågade vad som händer, Jo de ska jag svara på. Jag och Nicklas har gått skillda vägar. Så är det och det är så det kommer förbli nu, ni undrar säket varför och allt det där, men jag vill inte riktigt dela med mig utav det, så jag säger bara att vi är inte ihop längre.

Kommentarer
Postat av: ???

varför har du inget jobb längre?

2011-07-22 @ 14:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0