Place my fears up on this shelf

Är uppe tidigt idag med trotts att jag inte har något att stiga upp till nu när jag åter igen är arbetslös... Lång historia och jag orkar inte skriva ner den, kan ju bara ta med det viktigaste, det är inte mitt fel & de är sanningen!
Jo jag fick glatt stiga upp eftersom mila tjöt som en stucken gris.. stackars liten! Hon är ledsen och känner i luften att något är på G, men som en bra mamma steg jag upp och gick ut med mina älsklingar, nu sover mila skönt här bredvid mig med benet hon fick av sin mormor (alltså min mamma) .
Själv så pratar jag faktikst med min mor & jag behandlar henne som en tretton-åring. Det är alltid lika roligt :)

Vet ej om jag vill sitta vaken tills mormor hon går upp eller tills jag har något att göra.. mjaa jag tror nog jag kurrar ner mig i sängen igen.

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0