Watch as the storm goes through

God morgon.
Idag vaknade jag inte värken vid ett-tiden eller gick upp vid tre, så det börjar kanske fixa till sig med sömnen snart?
Mimmi är hemma och det är alltid positvit, så jag slipper vara ensam. Skule träffa mamma idag med men hon åkte tillbaka tilll Rottne innan jag hade vaknat.
Vad som händer idag? hm inte ett skit skulle jag tro, men alltid hoppas man på det bästa eller hur?

Svar på komentar.
Ja min pappa skrev verkligen skit på dig, till mig. Bara där märker han väl hur mogen han är? Om han tar lika bra hand om lille-linus det vet jag inte eftersom jag aldrig är där. Men dom gångerna jag har varit där så har linus varit med sin mamma, eftersom min pappa spenderar mesta tiden av sitt liv på jobbet eller i garaget.
Ah det är väl ens pappas plickt att älska en? Jag hoppas och tror att min pappa älskar mig, men frågan är varför han aldrig visar det?

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0