you just might find but you're too far gone

Jaha, vad gör man när inget är som det alltid har varit?
Börjar man bara om, på nytt? Igen?
Har inte så mycke till val, samtidigt som det hela är sorligt och riktigt tråkigt så är det börjar på något nytt och de är positivt. Trotts att det nya ska behöva komma som det har gjort så är det fortfarande nytt. Jag tror det är bra, och jag tänker inte vara negativ.
Fan den som ger sig är mitt motto och jag har klarat mig hit tlls så ska nog klara mig ett tag till.
Inget är bättre än nystarter, eller? Får bara hoppas att det blir bättre mellan oss denna gången än var det var förra, vill inte ha det så igen och jag tänker inte tillåta det, vänner eller helt borta.

Nu ska jag kolla på family guy och försöka få mig en god natts sömn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad händer???

lite väl mycket att orka på samma dag... stackare...

styrkekramar!

2011-07-21 @ 22:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0