And that makes you larger than life

Två dagar efter studenten är det idag.. Redan?!
Ska tiden gå såhär fort så kommer jag dö om en stund. :s

Studenten i fredags var något av det bästa jag varit med om. Champange-frukosten men lärara, sångerna i kyrkar, vandringen tillbaka till skolan, middagen, fotograferingen, dikterna lärarna hade skrivit till oss, glass och jordggubbar, smygdrickat i omklädings-rummet, taggandet & dansandet i gympasalen, den sista grupp-kramen inne i skolan, hör våran låt och vi springer. Springer mot något som vi alldrig varit med om förut, så mycket folk som tittar på oss när vi hoppar och skriker som fem st idioter. Våra 50 sekunder i rampljuset, på scenen, alla titar, familjerna ljublar. Vilken kännsla!
Vandringen ner till torget, talet av Ellen, alla glada. Vagnen, varven runt toget med en grävskopa framför oss, musiken, folket, oss.. HR08!

Ni som inte tagit studenten, ni har något att se fram emot det kan jag lova!

Kvällen sen bjöd på smörgåstårta, två olika tårtor till efterrätt, presenter, sprit och en himmla massa huvudvärk, något så fruktansvärt ont hade jag, så när klockan var halv elva valde jag att gå hem. Ett bra val tydligen för det värkade inte som om att SpeakEasy var så roligt. Dit kan man ju gå och ha tråkigt vilken kväll som helst.

Lite bilder.










Imorgon måndag så åker jag och min häriga klass -jenny :( till öland! Det ska bli för jävla nice!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0