Come on skinny love what happened here

Har njutit som tusan av denna dagen! Solat, badat i vatten spridare och ätit god mat! En njutfull dag med mycket skratt och en hel del svett :s , japp det har varit idiot varmt idag, kommer säkert vara det resten av veckan med bara för att jag börjar mitt liv som vuxen imorgon. Jobb-livet här kommer jag!



Jag vet inte om jag är redo att bli vuxen, men det är nog bäst jag blir det över natten i så fall för imorgon är den avgörande dagen, går det kasst imorgon, ja då förblir jag pank och omogen. Går det bra då får jag en stadig ekonomi och växer upp till en ung kvinna ;D  Hoppas mest på att det går bra, för det där med en stadig ekonomi låter inte helt fel!

Men nu ska jag kasta mig i säng för imorgon ska jag upp vid halv sex.....
Sov så gott ! Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0