Gnawing at the wool over my eyes

God kväll, efter en lång dag i strömsnäsbruk och sen en hel del aktiva timmar här hemma så ska jag nu gå och lägga mig och kolla på en film om en båt som får en stor våg över sig. Kan bli obehagligt med tanke på min båtfobi. men men! det går inget bättre på tv:n ändå!

Och förresten för er som undrar så fick jag jobbet!  Mina nära och kära är rätt så mycket gladare än vad jag är, men klart jag är glad! Mycket glad! Pengar rullar in som de ska, de går bra nu ;)

Efter Adam denna snälle unge herre som var min skjuts idag så ska jag också försöka förklara för er kära läsare hur mycket jag skulle vilja ha hans bil!
Det var såhär att jag såg denna snygga Galant förra veckan och blev lite små kär, tjatade på mormor och sa att jag ville ha ha ha ha den! Hon sa nej! :( och när adam kom för att plocka upp mig idag så var det klart han som ägde denna skönet! Så bara för att jag ska vara lite häftig nu och lite små barnslig..... så har jag åkt i den pilutta er!! haha!

Hittad ingen bild på adams bil men denna är snarlik!



Men NU så ska jag gå och bädda ner mig i sängen och trösta min babe som har hela världen emot sig idag tror han!
Imorgon är det första dagen av utbildningen och jag ska upp halv sex för att ta bussen vid sju sen är jag hemma vid 18.00 igen! Hörs då! om jag lever...

Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0