Let's kill, tonight.

Hemma efter en intrudoktions-dag på Transcom i strömsnäsbruk, var det jätte roligt ? Njae... Var det trevliga människor ? Ahh.. Tror du du får komma tillbaka imorgon? Jaa..men frågan är hur jag ska ta mig dit.
Buss? ah det är nog det enda allternativet jag har. Men att åka buss kostar pengar och pengar tjänar man när man jobbar, men jag måste komma till jobbet med bussen.. ah ni fattar poängen!
Ska ta och kolla upp detta, annars bir det att tjata på min mormor så hon kör mig vilket hon aldrig kommer att göra så de är så gott som lönlöst :s.
Får hoppas att det löser sig på något vis! Och att vädret blir sämre, har mått dåligt idag efter som jag har varit innomhus hela dagen och det är typ 30 grader ute! Så när jag är klar med att kolla buss med mera så åker bikinin på och ut i det härliga vädret! hoppas nicklas kommer hem snart med så jag kan hoppa i vatten spridaren ;D
Ja jag fyller 19 i år!

 Puss :*

Kommentarer
Postat av: mimmi

Grattis!!

Klart din mormor skjutsar dig?

2011-06-29 @ 17:35:25
Postat av: Johanna

Har du börjat jobba på transcom? Min bror jobbar där^^

du kan kolla lite med dom på jobbet, vet att René samåkte med några innan ifrån älmhult. Mjaa^^

2011-07-02 @ 14:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0