No you don't know what it's like

Fy vad kass jg börjar bli på detta? vad hände med 7 inlägg om dagen? Jag har inget att göra om dagarna så de senaste två har jag suttit hos mormor i flera timmar, städat och bakat muffins. Inte det roligaste att läsa om kanske!
Men igår hände i alla fall något intressant, jag skaffade mig ett jobb. Inte helt fel! Jag ska börja nästa vecka, hoppas bara att jag trivs och lär mig något intressant, och självklart att pengarna rullar in ;)

Om ca en timme kommer Johanna Lo och plockar upp mig så ska vi hitta på något skoj, hon har semester och jag är arbetslös tills nästa onsdag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till jobbet och lycka till.



Och ha en skön och kul midsommar.

2011-06-23 @ 20:55:56
URL: http://annalandin.bloggplatsen.se
Postat av: Jenny

Fan vad du suger på att uppdatera! :D Lycka till på jobbet, bitch! :* saknar dig!

2011-06-28 @ 10:56:39
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0