And all along they say it.

Fölåt förlåt förlåt mina vänner att jag inte skrev igår!
Varför vet jag inte, fick bara inte tummen ur röven, köpte big brother 24/7 igår så de var vad jag nicklas gjorde igår ;)

Men nu är jag här!
Jag dricker oboy & äter en grov prickikorv macka :) Vilket bra sätt at starta dagen.
Klockan är kvart över sju och om 45 minuter börjar den första dagen av de närmaste fem veckorna utav praktik..
Känns inte alls bra att vara borta ifrån skolan så länge, min klass! Saknar dom redan :(
Får hoppas att dessa fem veckorna blir riktigt bra och går super fort, men samtidigt som jag hoppas de så vill jag inte att dom ska ta slut, för när vi kommer tillbaka till skolan är de 3 veckor kvar TRE veckor! De är ingenting!

Jag är inte redo att ta studenten och bli vuxen! NEJ!


Kommentarer
Postat av: Clara

saknar dig emmmmy!! tycker vi kan ha en filmkväll och äta nån dag med klassen :)

2011-03-28 @ 17:38:02
Postat av: Clara

saknar dig emmmmy!! tycker vi kan ha en filmkväll och äta nån dag med klassen :)

2011-03-28 @ 17:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0